Coördinator financiële planning (A1a-A3a)

Voltijdse functie * contractueel dienstverband * onbepaalde duur * wervingsreserve 2 jaar

Functie 

Als coördinator financiële planning bent u de rechterhand van het diensthoofd Financiën.  De dienst bestaat uit 3 deskundigen boekhouding, 1 financieel medewerker en 2 administratief medewerkers.  In samenspraak met het diensthoofd staat u mee in voor de organisatie en planning binnen de dienst.  Ook de aansturing en opvolging van de medewerkers binnen de dienst vallen onder uw verantwoordelijkheid.

Als coördinator financiële planning komt u terecht binnen de dienst Financiële planning van de afdeling Financiën.

Binnen deze dienst wordt de meerjarenplanning van het lokaal bestuur opgemaakt, opgevolgd en gereviseerd.  Ook de boekhouding, het uitvoeren van de kredietbewaking en de controle op de correcte toepassing van de wetgeving overheidsopdrachten behoren tot het takenpakket.  Daarnaast staat de dienst ook in voor de opvolging en controle van de budgetvoorstellen en de jaarrekening voor de interne en externe entiteiten (kerkfabrieken, cultuurcentrum, hulpverleningszone,…) van het lokaal bestuur.

Binnen het breder geheel van de organisatie bent u een positief uithangbord van de afdeling Financiën.  U stelt u communicatief op naar de andere afdelingen en diensten toe en neemt een faciliterende en ondersteunende rol op bij vragen rond financiële topics (budgetopmaak, …)

De enthousiaste collega die we zoeken …

  • denkt analytisch en is vertrouwd met rapportering (excel);
  • neemt de nodige initiatieven, werkt planmatig en is resultaatgericht;
  • is positief ingesteld, ziet de meerwaarde van samenwerking en stelt zich klantgericht op;
  • heeft ervaring met leidinggeven of wil hierin de eerste stappen zetten;
  • is in het bezit van een master diploma;
  • heeft kennis van of is gemotiveerd om zich te verdiepen in de financiële structuur van een lokaal bestuur.

Ons aanbod

  • een voltijdse contractuele tewerkstelling van onbepaalde duur op A-niveau met bijhorende loonbarema’s (min €3.233,44 - max €5.689,96) – relevante werkervaring kan in rekening worden gebracht;
  • de mogelijkheid tot telewerk en glijdende werkuren;
  • gunstige verlofregeling – 35d bij voltijdse tewerkstelling;
  • maaltijdcheques € 8
  • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en fietsvergoeding (€ 0.24/km)
  • andere voordelen: opbouw 2de pensioenpijler, eindejaarspremie, …

Timing selectieprocedure 

  • de schriftelijke proef wordt per email bezorgd aan de kandidaten op 5 oktober;
  • de proef wordt terug ingeleverd op 18 oktober;
  • mondelinge proef: dinsdag 26 oktober.

.

Dit is uw kans – stel u kandidaat! 

Solliciteren kan tot en met dinsdag 28 september..

Stuur uw CV,  motivatiebrief en een kopij van uw diploma naar Sollicitaties.poolstok@solvus.be.

We kijken ernaar uit uw reactie te mogen ontvangen!

 
Meer info?

Bekijk de infobundel en de functiebeschrijving in bijlage.

Hebt u inhoudelijke vragen over de functie – 02 260 12 21

Hebt u vragen over het verloop van de selectieprocedure: Sollicitaties.poolstok@solvus.be