Deskundige aankoop (B1-B3)

Hebt u een passie voor aankoop? Dit zijn de uitdagingen die op u wachten …

U neemt een uitdagende rol aan in een veranderende organisatie.

U werkt op de dienst Aankoop & Facility die instaat voor alle aankopen van het lokaal bestuur Grimbergen. U hebt interesse in aankoop en u bent bereid om u in deze materie te verdiepen. U hebt oog voor de noden van de interne klant en zoekt samen naar de gepaste oplossing.

In nauwe samenwerking met het diensthoofd en met de collega’s behandelt u de aankoopdossiers. U maakt in samenwerking met de klant bestekken op en volgt het procedurele aspect per opdracht van A tot Z op. U analyseert de offertes en stelt de gunningsdocumenten op op basis van de technische input van de interne klant.  Indien nodig onderhandelt u over de prijs en de kwaliteit van de producten.

Verder staat u in voor de opvolging van de facilitaire aankopen. U controleert de beschikbare budgetten, volgt de deadlines op en evalueert de leveranciers samen met de interne klant. U kan zelfstandig werken en bent erop gericht oplossingen te vinden. Binnen de job krijgt u voldoende kansen om een netwerk uit te bouwen waarmee u informatie, kennis en contacten kan delen.

De talentvolle collega die we zoeken …

  • is klantgericht en communicatief;
  • is bereid zich volledig in te werken in de wetgeving overheidsopdrachten zodat alle aankopen van het lokaal bestuur conform de geldende regelgeving kunnen gebeuren;
  • denkt analytisch en oplossingsgericht en is vertrouwd met rapportering;
  • is samenwerkingsgericht en integreert de feedback van de klanten om de manier van werken te verbeteren;
  • heeft een bachelor diploma.

Wij bieden

  • een voltijdse contractuele tewerkstelling van onbepaalde duur op B-niveau met bijhorende loonbarema’s (min €2.560,11 - max €4.313,74) – relevante werkervaring kan in rekening worden gebracht;
  • een afwisselende job, met veel menselijk contact en heel wat eigen verantwoordelijkheden;
  • tal van opleidingen en ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de ruimte om initiatieven te nemen en werkt mee aan uitdagende projecten. Je krijgt dus echt de kans om je loopbaan in handen te nemen en je talent verder te ontwikkelen;
  • de mogelijkheid tot telewerk en glijdende werkuren;
  • tal van extralegale voordelen (gunstige verlofregeling – 35d bij voltijdse tewerkstelling, fietsvergoeding, maaltijdcheques €8, opbouw 2de pensioenpijler, eindejaarspremie, gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, gratis hospitalisatieverzekering, …).
 

Timing selectieprocedure 

  • Schriftelijke proef onder vorm van een thuisopdracht die bezorgd wordt aan de kandidaten op 26 november 2021;
  • uiterlijke indieningsdatum thuisopdracht: maandag 6 december om 12u;
  • mondelinge proef: woensdag dinsdag 14 of donderdag 16 december 2021.
 
Dit is uw kans - Stel u kandidaat

Solliciteren kan tot en met woensdag 17 november 2021

Stuur uw CV,  motivatiebrief en een  kopij van uw diploma naar selectie@grimbergen.be.

We kijken ernaar uit uw reactie te mogen ontvangen!

 

MEER INFO? 

U kan alle inhoudelijke en praktische informatie over de functie nalezen in onderstaande infobundel.

Bij verdere vragen  – 02 260 12 20 of 0475 88 28 47