VACATURE | Projectleider Wegenbouw - Solliciteren t.e.m. 17 november 2022

Voltijdse tewerkstelling ● contractueel dienstverband ● arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd ● brutomaandsalaris: min. € 3.500 - max. € 6.159,05 ● wervingsreserve 2 jaar

Functie

De dienst Wegen en water van de gemeente Grimbergen staat in voor het algemene onderhoud van de wegen en het rioleringsnetwerk. 

Als projectleider wegenbouw volg je grotere (uitbestede) projecten op rond wegenbouw en rioleringen op het gemeentelijk grondgebied. Je maakt in samenspraak met de collega’s en het diensthoofd een planning op, contacteert studiebureaus, neemt deel aan werfvergaderingen, stuurt de aannemer aan, volgt de werken op en stuurt bij waar nodig. 

Je overlegt met zowel interne als externe instanties, zoals Aquafin, nutsmaatschappijen, dienst Wegen en Verkeer ... en onderneemt de nodige acties zodat de werken vlot verlopen. Voor de opdrachten in  eigen beheer overleg je met de interne coördinator Wegen en water.

Samen met de collega’s werk je mee aan het Grimbergen van de toekomst! Je kan nieuwe projecten vanuit een duurzaam perspectief mee realiseren. Zo bouw je mee aan een gemeente waar het aangenaam is om te wonen, werken en leven!

Profiel
  • Je hebt bij voorkeur een technische of bouwkundige scholing of achtergrond;
  • Je kan een masterdiploma voorleggen of je hebt een bachelordiploma, kan 3 jaar ervaring in het functiedomein voorleggen en je slaagt voor de capaciteitstest;
  • Je bent analytisch sterk;
  • Je kan goed plannen en organiseren;
  • Je bent klantgericht;
  • Je neemt initiatief en functioneert goed in teamverband;
  • Je bent digitaal vaardig.
Ons aanbod
  • Voltijdse tewerkstelling met een contract van onbepaalde duur, loonbarema op A-niveau: min. € 3.500 - max. € 6.159,05 – relevante werkervaring kan worden overgenomen;
  • Andere voordelen: maaltijdcheques van € 8, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding van € 0,25 per km, aanvullend pensioenplan ...;
  • Mogelijkheid tot telewerken (in overleg met de dienst);
  • Verlofregeling die een goed evenwicht tussen werk- en privéleven ondersteunt (cf. 35 werkdagen voor een voltijds personeelslid);
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden.
Verloop procedure
  • Solliciteren kan tot en met 17 november 2022;
  • Kandidaten die niet in het bezit zijn van een masterdiploma ontvangen na hun sollicitatie een capaciteitstest via e-mail;
  • Op dinsdagavond 22 november zal er een kennismakingsronde georganiseerd worden op het gemeentehuis te Grimbergen;
  • Schriftelijke thuisopdracht: kandidaten ontvangen op 23 november via e-mail de opdracht en leveren deze terug in ten laatste op 28 november om 10 u.;
  • Mondelinge proef: wordt op een later moment meegedeeld.

.

Interesse? 

Stuur je CV en een kopie van je diploma naar sollicitaties.poolstok@grimbergen.be.

De bepalingen betreffende de selectieprocedure (art.13-26) kunnen steeds hier nagelezen worden in de rechtspositieregeling op de website van de gemeente Grimbergen.

Meer info?

Uitgebreide info over de functie kan je nalezen in onderstaande functiebeschrijving.

Heb je bijkomende vragen, laat een berichtje achter via selectie@grimbergen.be.