Coronavirus

Maatregelen in Grimbergen n.a.v. coronavirus

Klik HIER om deze maatregelen te bekijken.

Gemeentediensten op afspraak

Door de coronamaatregelen werken de gemeentediensten uitsluitend op afspraak: tel. 02 260 12 11
Meer info: klik hier

Vrijdag 18 september zijn de gemeentediensten moeilijk bereikbaar door ICT-aanpassingen 

Gemeentelijke rubrieken
afdrukken

Ruimtelijke Ordening - Vergunningen

De dienst Ruimtelijke Ordening houdt zich bezig met het beheer, de inrichting en de duurzame ontwikkeling van de ruimte en de leefomgeving in onze gemeente.

Concreet houdt deze taak in:
- het verstrekken van informatie over percelen (bouwmogelijkheden);
- het informeren, adviseren en bijsturen van/over aanvragen tot omgevingsvergunning;
- het behandelen en afleveren van omgevingsvergunningen, stedenbouwkundige attesten, notariële inlichtingen,...;
- het uitvoeren van het handhavingsbeleid (het vaststellen van bouwmisdrijven en het uitvoeren van controles);
- het aanmaken, actualiseren en bijhouden van het plannen- en vergunningenregister

Adres:
Prinsenstraat 3
1850 Grimbergen
Op het tweede verdiep

Diensthoofd:
Bram Cardoen

Contactgegevens:
Telefoon: 02/260.13.39
E-Mail: DG_vergunningen@grimbergen.be

Openingsuren van het loket:
ENKEL OP AFSPRAAK
Maandag - Vrijdag: 8.00u tot 11.30u
Donderdag: 16.30u tot 19.15u


Vaakbezochte pagina's:
Gemeentelijke stedenbouwkundige verordening
Bekendmakingen omgevingsvergunning openbaar onderzoek
Aanvragen notariële inlichtingen